POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Ultima actualizare 17 octombrie 2024



Prezenta Notificare privind confidențialitatea pentru Logistic Shop SRL („noi”, „ne” sau „al nostru”), descrie cum și de ce am putea accesa, colecta, stoca, utiliza și/sau partaja („prelucra”) informațiile dvs. personale atunci când utilizați serviciile noastre („Serviciile”), inclusiv atunci când:

vizitați site-ul nostru web la adresa https://www.ep-equipments.ro sau orice alt site web al nostru care conține linkuri către această Notificare privind confidențialitatea

vă implicați cu noi în alte moduri conexe, inclusiv vânzări, marketing sau evenimente

Întrebări sau preocupări? Citirea prezentei Notificări privind confidențialitatea vă va ajuta să vă înțelegeți drepturile și opțiunile în materie de confidențialitate. Noi suntem responsabili pentru luarea deciziilor cu privire la modul în care sunt prelucrate informațiile dvs. personale. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați serviciile noastre. Dacă mai aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la office@logisticshop.ro.


REZUMAT AL PUNCTELOR CHEIE

Acest rezumat prezintă punctele-cheie din Notificarea noastră privind confidențialitatea, dar puteți afla mai multe detalii despre oricare dintre aceste subiecte făcând clic pe linkul care urmează fiecărui punct-cheie sau utilizând cuprinsul nostru de mai jos pentru a găsi secțiunea pe care o căutați.

Ce informații cu caracter personal prelucrăm? Atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Serviciile noastre, este posibil să prelucrăm informații personale în funcție de modul în care interacționați cu noi și cu Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Aflați mai multe despre informațiile personale pe care ni le divulgați.

Prelucrăm informații personale sensibile? Unele dintre informații pot fi considerate „speciale” sau „sensibile” în anumite jurisdicții, de exemplu originile dumneavoastră rasiale sau etnice, orientarea sexuală și convingerile religioase. Noi nu prelucrăm informații personale sensibile.

Colectăm informații de la terțe părți? Nu colectăm nicio informație de la terți.

Cum prelucrăm informațiile dumneavoastră? Prelucrăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudelor și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri, cu consimțământul dumneavoastră. Prelucrăm informațiile dvs. numai atunci când avem un motiv legal valabil pentru a face acest lucru. Aflați mai multe despre modul în care prelucrăm informațiile dumneavoastră.

În ce situații și cu ce părți împărtășim informații cu caracter personal? Putem partaja informații în anumite situații și cu anumite părți terțe. Aflați mai multe despre când și cu cine împărtășim informațiile dvs. personale.

Care sunt drepturile dumneavoastră? În funcție de locul în care vă aflați din punct de vedere geografic, legislația aplicabilă privind confidențialitatea poate însemna că aveți anumite drepturi cu privire la informațiile dvs. personale. Aflați mai multe despre drepturile dumneavoastră privind confidențialitatea.

Cum vă exercitați drepturile? Cel mai simplu mod de a vă exercita drepturile este prin depunerea unei cereri de acces la date sau prin contactarea noastră. Vom lua în considerare și vom da curs oricărei solicitări în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor.

Doriți să aflați mai multe despre ceea ce facem cu orice informații pe care le colectăm? Consultați Notificarea privind confidențialitatea în întregime.


TABEL DE CONȚINUT

1. CE INFORMAȚII COLECTĂM?

2. CUM PRELUCRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

3. PE CE TEMEIURI JURIDICE NE BAZĂM PENTRU A PRELUCRA INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL?

4. CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE DVS. CU CARACTER PERSONAL?

5. UTILIZĂM MODULE COOKIE ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE?

6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

7. COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?

8. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ LA CONFIDENȚIALITATE?

9. CONTROALE PENTRU FUNCȚIILE DO-NOT-TRACK

10. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

11. FACEM ACTUALIZĂRI ALE ACESTEI NOTIFICĂRI?

12. CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA ACEASTĂ NOTIFICARE?

13. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DUMNEAVOASTRĂ?


1. CE INFORMAȚII COLECTĂM?

Informații cu caracter personal pe care ni le furnizați

Pe scurt: Colectăm informațiile personale pe care ni le furnizați.

Colectăm informații cu caracter personal pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă înregistrați în Servicii, vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre produsele și Serviciile noastre, când participați la activități în cadrul Serviciilor sau în alt mod atunci când ne contactați.

Informații personale furnizate de dumneavoastră. Informațiile personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dvs. cu noi și cu Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele:

nume

numere de telefon

adrese de e-mail

adrese poștale

nume de utilizator

parole

adrese de facturare

numere de carduri de debit/credit

Informații sensibile. Nu prelucrăm informații sensibile.

Date de plată. Este posibil să colectăm datele necesare pentru a vă procesa plata dacă alegeți să efectuați achiziții, cum ar fi numărul instrumentului de plată și codul de securitate asociat instrumentului de plată. Toate datele de plată sunt gestionate și stocate de Eu Platesc. Puteți găsi linkul (linkurile) către notificarea (notificările) lor privind confidențialitatea aici: https://www.euplatesc.ro/acasa/politica-de-confidentialitate/.

Toate informațiile personale pe care ni le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne notificați cu privire la orice modificare a acestor informații personale.

Informații colectate automat

Pe scurt: Unele informații - cum ar fi adresa dvs. de Internet Protocol (IP) și/sau caracteristicile browserului și dispozitivului - sunt colectate automat atunci când vizitați Serviciile noastre.

Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Servicii. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele dvs. sau informațiile de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și utilizare, cum ar fi adresa IP, caracteristicile browserului și ale dispozitivului, sistemul de operare, preferințele lingvistice, URL-urile de trimitere, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre cum și când utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, precum și în scopurile noastre interne de analiză și raportare.

Ca multe întreprinderi, colectăm informații și prin intermediul cookie-urilor și al tehnologiilor similare.

Informațiile pe care le colectăm includ:

Date de jurnal și de utilizare. Datele de jurnal și de utilizare sunt informații legate de servicii, diagnosticare, utilizare și performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișiere de jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dvs. IP, informații despre dispozitiv, tipul de browser și setările și informații despre activitatea dvs. în cadrul Serviciilor (cum ar fi ștampilele de dată/oră asociate cu utilizarea dvs., paginile și fișierele vizualizate, căutările și alte acțiuni pe care le întreprindeți, cum ar fi caracteristicile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare (uneori numite „crash dumps”) și setările hardware).

Date despre dispozitiv. Colectăm date despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. În funcție de dispozitivul utilizat, aceste date ale dispozitivului pot include informații precum adresa dvs. IP (sau serverul proxy), numerele de identificare ale dispozitivului și aplicației, locația, tipul de browser, modelul hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informații privind configurarea sistemului.

Date de localizare. Colectăm date de localizare, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dumneavoastră, care pot fi precise sau imprecise. Cantitatea de informații pe care le colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa serviciile. De exemplu, putem utiliza GPS și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocalizare care ne indică locația dvs. curentă (pe baza adresei dvs. IP). Puteți opta să nu ne permiteți să colectăm aceste informații fie refuzând accesul la informații, fie dezactivând setările de localizare de pe dispozitivul dvs. Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor.

Google API

Utilizarea de către noi a informațiilor primite de la API-urile Google va respecta Politica privind datele utilizatorilor serviciilor Google API, inclusiv cerințele privind utilizarea limitată.


2. CUM PRELUCRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

Pe scurt: Prelucrăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudelor și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri, cu consimțământul dumneavoastră.

Prelucrăm informațiile dvs. personale din diverse motive, în funcție de modul în care interacționați cu Serviciile noastre, inclusiv:

Pentru a facilita crearea și autentificarea contului și pentru a gestiona în alt mod conturile de utilizator. Putem prelucra informațiile dvs. pentru a vă putea crea și conecta la contul dvs. precum și pentru a vă menține contul în stare de funcționare.

Pentru a furniza și a facilita furnizarea de servicii către utilizator. Putem prelucra informațiile dumneavoastră pentru a vă furniza serviciul solicitat.

Pentru a răspunde la solicitările utilizatorilor/oferirea de asistență utilizatorilor. Putem prelucra informațiile dvs. pentru a răspunde solicitărilor dvs. și pentru a rezolva eventualele probleme pe care le-ați putea avea cu serviciul solicitat.

Pentru a vă trimite informații administrative. Putem prelucra informațiile dumneavoastră pentru a vă trimite detalii despre produsele și serviciile noastre, modificări ale termenilor și politicilor noastre și alte informații similare.

Pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile. Putem prelucra informațiile dvs. pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile, plățile, retururile și schimburile efectuate prin intermediul serviciilor.


Pentru a permite comunicarea de la utilizator la utilizator. Putem prelucra informațiile dumneavoastră dacă alegeți să utilizați oricare dintre ofertele noastre care permit comunicarea cu un alt utilizator.


Pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când este necesar pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane, cum ar fi pentru a preveni un prejudiciu.

3. PE CE TEMEIURI JURIDICE NE BAZĂM PENTRU A VĂ PRELUCRA INFORMAȚIILE?

Pe scurt: Prelucrăm informațiile dvs. cu caracter personal numai atunci când considerăm că este necesar și avem un motiv legal valabil (adică temeiul juridic) pentru a face acest lucru în conformitate cu legislația aplicabilă, cum ar fi cu consimțământul dvs., pentru a respecta legile, pentru a vă furniza servicii pentru a încheia sau a ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a ne îndeplini interesele comerciale legitime.

Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și UK GDPR ne solicită să explicăm bazele juridice valide pe care ne bazăm pentru a prelucra informațiile dvs. personale. Ca atare, ne putem baza pe următoarele temeiuri juridice pentru a prelucra informațiile dvs. personale:

Consimțământ. Putem prelucra informațiile dvs. dacă ne-ați dat permisiunea (adică consimțământul) de a utiliza informațiile dvs. personale într-un anumit scop. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment. Aflați mai multe despre retragerea consimțământului dumneavoastră.

Executarea unui contract. Putem prelucra informațiile dvs. cu caracter personal atunci când considerăm că este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs., inclusiv furnizarea serviciilor noastre sau la cererea dvs. înainte de a încheia un contract cu dvs.

Obligații legale. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când considerăm că este necesar pentru respectarea obligațiilor noastre legale, cum ar fi cooperarea cu un organism de aplicare a legii sau cu o agenție de reglementare, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre legale sau divulgarea informațiilor dvs. ca probe în litigiile în care suntem implicați.

Interese vitale. Putem prelucra informațiile dumneavoastră în cazul în care considerăm că este necesar să vă protejăm interesele vitale sau interesele vitale ale unei terțe părți, cum ar fi situațiile care implică amenințări potențiale la adresa siguranței oricărei persoane.

4. CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE?

Pe scurt: Putem partaja informații în situațiile specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele părți terțe.

Furnizori, consultanți și alți furnizori terți de servicii. Putem partaja datele dvs. cu vânzători, furnizori de servicii, contractori sau agenți terți („părți terțe”) care prestează servicii pentru noi sau în numele nostru și care au nevoie de acces la astfel de informații pentru a-și desfășura activitatea respectivă. Avem contracte în vigoare cu terții noștri, care sunt concepute pentru a ajuta la protejarea informațiilor dvs. personale. Aceasta înseamnă că ei nu pot face nimic cu informațiile dvs. cu caracter personal decât dacă noi i-am instruit să facă acest lucru. De asemenea, aceștia nu vor partaja informațiile dvs. personale cu nicio altă organizație în afară de noi. Aceștia se angajează, de asemenea, să protejeze datele pe care le dețin în numele nostru și să le păstreze pentru perioada pe care o solicităm.

Părțile terțe cu care putem partaja informații cu caracter personal sunt după cum urmează:

Publicitate, marketing direct și generare de lead-uri

Google AdSense și Bing Ads

Furnizori de servicii AI

OpenAI

Permiteți utilizatorilor să se conecteze la conturile lor terță parte

Cont Dropbox, cont Facebook, cont Google, cont Instagram, cont LinkedIn, cont PayPal, cont Pinterest și cont Youtube

Servicii de cloud computing

Platforma Google Cloud

Optimizarea conținutului

Integrare video YouTube și Google Site Search

Backup de date și securitate

Backup Dropbox și Backup Google Drive

Optimizarea funcționalității și a infrastructurii

Termly.io

Factură și facturare

PayPal și Eu Platesc

Platforme de retargetare

Google Ads Remarketing

Analiză web și mobilă

Google Analytics și Google Ads

De asemenea, este posibil să fim nevoiți să împărtășim informațiile dvs. personale în următoarele situații:

Transferuri de afaceri. Este posibil să partajăm sau să transferăm informațiile dvs. în legătură cu, sau în timpul negocierilor pentru, orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii noastre afaceri sau a unei părți a acesteia către o altă companie.

Atunci când utilizăm API-urile platformei Google Maps. Putem partaja informațiile dvs. cu anumite API-uri ale platformei Google Maps (de exemplu, Google Maps API, Places API). Google Maps utilizează GPS, Wi-Fi și turnuri de telefonie mobilă pentru a estima locația dumneavoastră. GPS are o precizie de aproximativ 20 de metri, în timp ce Wi-Fi și turnurile de celule ajută la îmbunătățirea preciziei atunci când semnalele GPS sunt slabe, cum ar fi în interior. Aceste date ajută Google Maps să ofere indicații, dar nu sunt întotdeauna perfect precise.

5. UTILIZĂM MODULE COOKIE ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE?

Pe scurt: Putem utiliza module cookie și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dvs.

Putem utiliza module cookie și tehnologii de urmărire similare (cum ar fi balize web și pixeli) pentru a colecta informații atunci când interacționați cu Serviciile noastre. Unele tehnologii de urmărire online ne ajută să menținem securitatea Serviciilor noastre și a contului dvs., să prevenim blocajele, să reparăm erori, să vă salvăm preferințele și să vă ajutăm cu funcțiile de bază ale site-ului.

De asemenea, permitem terților și furnizorilor de servicii să utilizeze tehnologii de urmărire online pe Serviciile noastre pentru analiză și publicitate, inclusiv pentru a ajuta la gestionarea și afișarea reclamelor, pentru a adapta reclamele la interesele dvs. sau pentru a trimite memento-uri privind coșul de cumpărături abandonat (în funcție de preferințele dvs. de comunicare). Terțele părți și furnizorii de servicii își folosesc tehnologia pentru a furniza publicitate despre produse și servicii adaptate intereselor dvs. care pot apărea fie pe Serviciile noastre, fie pe alte site-uri web.

Informații specifice despre modul în care utilizăm astfel de tehnologii și despre modul în care puteți refuza anumite cookie-uri sunt prezentate în Notificarea noastră privind cookie-urile.

Google Analytics

Putem partaja informațiile dvs. cu Google Analytics pentru a urmări și analiza utilizarea Serviciilor. Caracteristicile de publicitate Google Analytics pe care le putem utiliza includ: Remarketing cu Google Analytics. Pentru a renunța la a fi urmărit de Google Analytics în cadrul Serviciilor, vizitați https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Puteți renunța la Funcțiile de publicitate Google Analytics prin intermediul Setărilor anunțurilor și Setărilor anunțurilor pentru aplicațiile mobile. Alte modalități de renunțare includ http://optout.networkadvertising.org/ și http://www.networkadvertising.org/mobile-choice. Pentru mai multe informații despre practicile de confidențialitate ale Google, vă rugăm să vizitați pagina Google Privacy & Terms.

6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ?

Pe scurt: Păstrăm informațiile dvs. atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile descrise în prezenta Notificare privind confidențialitatea, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.

Vom păstra informațiile dvs. cu caracter personal doar atâta timp cât este necesar pentru scopurile prezentate în această Notificare privind confidențialitatea, cu excepția cazului în care o perioadă de păstrare mai lungă este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințele fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop din prezenta notificare nu ne va solicita să păstrăm informațiile dvs. personale pentru o perioadă mai lungă decât perioada în care utilizatorii au un cont la noi.

Atunci când nu mai avem nicio nevoie profesională legitimă de a prelucra informațiile dvs. cu caracter personal, fie vom șterge sau anonimiza aceste informații, fie, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dvs. cu caracter personal au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom stoca în siguranță informațiile dvs. cu caracter personal și le vom izola de orice prelucrare ulterioară până când ștergerea este posibilă.

7. COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI?

Pe scurt: Nu colectăm cu bună știință date de la copii sub 18 ani și nu le comercializăm.

Nu colectăm, nu solicităm date de la sau nu comercializăm în mod conștient către copii sub 18 ani și nici nu vindem în mod conștient astfel de informații personale. Prin utilizarea Serviciilor, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și că sunteți de acord cu utilizarea Serviciilor de către un astfel de minor dependent. Dacă aflăm că au fost colectate informații cu caracter personal de la utilizatori cu vârsta mai mică de 18 ani, vom dezactiva contul și vom lua măsuri rezonabile pentru a șterge prompt aceste date din înregistrările noastre. Dacă luați cunoștință de orice date pe care le-am colectat de la copii sub 18 ani, vă rugăm să ne contactați la office@logisticshop.ro.

8. CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENȚIALITATE?

Pe scurt: În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE), Regatul Unit (UK) și Elveția, aveți drepturi care vă permit un acces și un control mai mare asupra informațiilor dvs. personale. Puteți revizui, modifica sau închide contul dvs. în orice moment, în funcție de țara, provincia sau statul dvs. de reședință.

În unele regiuni (cum ar fi SEE, Regatul Unit și Elveția), aveți anumite drepturi în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita accesul și de a obține o copie a informațiilor dvs. cu caracter personal, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) de a restricționa prelucrarea informațiilor dvs. cu caracter personal; (iv) dacă este cazul, la portabilitatea datelor; și (v) de a nu fi supus procesului decizional automatizat. În anumite circumstanțe, puteți avea, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dvs. cu caracter personal. Puteți face o astfel de solicitare contactându-ne prin intermediul datelor de contact furnizate în secțiunea „CUM NE POȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEST ANUNȚ?” de mai jos.

Vom lua în considerare și vom da curs oricărei solicitări în conformitate cu legislația aplicabilă privind protecția datelor.

Dacă vă aflați în SEE sau în Regatul Unit și credeți că prelucrăm în mod ilegal informațiile dvs. cu caracter personal, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la autoritatea pentru protecția datelor din statul membru sau la autoritatea pentru protecția datelor din Regatul Unit.

Dacă vă aflați în Elveția, puteți contacta Comisarul federal pentru protecția datelor și informații.

Retragerea consimțământului dumneavoastră: Dacă ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a vă prelucra informațiile cu caracter personal, aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, contactându-ne folosind datele de contact furnizate în secțiunea „CUM NE POȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEST ANUNȚ?” de mai jos sau actualizându-vă preferințele.

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragere și nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dvs. cu caracter personal efectuată pe baza unor motive legale de prelucrare, altele decât consimțământul.

Renunțarea la comunicările de marketing și promoționale: Vă puteți dezabona oricând de la comunicările noastre de marketing și promoționale făcând clic pe link-ul de dezabonare din e-mailurile pe care vi le trimitem sau contactându-ne folosind detaliile furnizate în secțiunea „CUM NE POȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEST ANUNȚ?” de mai jos. Veți fi astfel eliminat din listele de marketing. Cu toate acestea, este posibil să comunicăm în continuare cu dumneavoastră - de exemplu, pentru a vă trimite mesaje legate de servicii care sunt necesare pentru administrarea și utilizarea contului dumneavoastră, pentru a răspunde solicitărilor de servicii sau în alte scopuri care nu sunt de marketing.

Informații despre cont

Dacă doriți în orice moment să revizuiți sau să modificați informațiile din contul dvs. sau să vă închideți contul, puteți:

Conectați-vă la setările contului dvs. și actualizați contul dvs. de utilizator.

La solicitarea dvs. de a vă închide contul, vă vom dezactiva sau șterge contul și informațiile din bazele noastre de date active. Cu toate acestea, este posibil să păstrăm anumite informații în fișierele noastre pentru a preveni frauda, a depana problemele, a ajuta la orice investigații, a aplica termenii noștri legali și/sau a respecta cerințele legale aplicabile.

Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă preferați, puteți alege, de obicei, să vă setați browserul pentru a elimina modulele cookie și pentru a respinge modulele cookie. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să le respingeți, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale Serviciilor noastre.

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la drepturile dumneavoastră de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la office@logisticshop.ro.

9. CONTROALE PENTRU FUNCȚIILE DO-NOT-TRACK

Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare mobile și aplicații mobile includ o caracteristică sau o setare Do-Not-Track („DNT”) pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. de confidențialitate de a nu fi monitorizate și colectate date despre activitățile dvs. de navigare online. În acest stadiu, nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Prin urmare, în prezent nu răspundem la semnalele DNT ale browserului sau la orice alt mecanism care comunică în mod automat opțiunea dvs. de a nu fi urmărit online. Dacă se adoptă un standard pentru urmărirea online pe care trebuie să îl respectăm în viitor, vă vom informa cu privire la această practică într-o versiune revizuită a prezentei Notificări privind confidențialitatea.

10. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE Ultima actualizare 17 octombrie 2024 Prezenta Notificare privind confidențialitatea pentru Logistic Shop SRL („noi”, „ne” sau „al nostru”), descrie cum și de ce am putea accesa, colecta, stoca, utiliza și/sau partaja („prelucra”) informațiile dvs. personal atunci când utilizați serviciile noastre („Serviciile”), inclusiv atunci când: - vizitați site-ul nostru web la adresa https://www.ep-equipments.ro sau orice alt site web al nostru care conține linkuri către această Notificare privind confidențialitatea - colaborați cu noi în alte moduri conexe, inclusiv vânzări, marketing sau evenimente Întrebări sau preocupări? Citirea prezentei Notificări privind confidențialitatea vă va ajuta să vă înțelegeți drepturile și opțiunile în materie de confidențialitate. Noi suntem responsabili pentru luarea deciziilor cu privire la modul în care sunt prelucrate informațiile dvs. personale. Dacă nu sunteți de acord cu politicile și practicile noastre, vă rugăm să nu utilizați serviciile noastre. Dacă mai aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la office@logisticshop.ro. REZUMAT AL PUNCTELOR CHEIE Acest rezumat prezintă punctele-cheie din Notificarea noastră privind confidențialitatea, dar puteți afla mai multe detalii despre oricare dintre aceste subiecte făcând clic pe linkul care urmează fiecărui punct-cheie sau utilizând cuprinsul nostru de mai jos pentru a găsi secțiunea pe care o căutați. Ce informații cu caracter personal prelucrăm? Atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Serviciile noastre, este posibil să prelucrăm informații personale în funcție de modul în care interacționați cu noi și cu Serviciile, de alegeri pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Aflați mai multe despre informațiile personale pe care ni le divulgați. Prelucrăm informații personale sensibile? Unele dintre informații pot fi considerate „speciale” sau „sensibile” în anumite jurisdicții, de exemplu originile dumneavoastră rasiale sau etnice, orientarea sexuală și convingerile religioase. Noi nu prelucrăm informații personale sensibile. Colectăm informații de la terțe părți? Nu colectăm nicio informație de la terți. Cum prelucrăm informațiile dumneavoastră? Prelucrăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudelor și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri, cu consimțământul dumneavoastră. Prelucrăm informațiile dvs. numai atunci când avem un motiv legal valabil pentru a face față acestui lucru. Aflați mai multe despre modul în care prelucrăm informațiile dumneavoastră. În ce situații și cu ce părți împărtășim informații cu caracter personal? Putem partaja informații în anumite situații și cu anumite părți terțe. Aflați mai multe despre când și cu cine împărtășim informațiile dvs. personale. Care sunt drepturile dumneavoastră? În funcție de locul în care vă aflați din punct de vedere geografic, legislația aplicabilă privind confidențialitatea poate însemna că aveți anumite drepturi cu privire la informațiile dvs. personale. Aflați mai multe despre drepturile dumneavoastră privind confidențialitatea. Cum vă exercitați drepturile? Cel mai simplu mod de a vă exercita drepturile este prin depunerea unei cereri de acces la date sau prin contactarea noastră. Vom lua în considerare și vom da curs oricărei solicitări în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor. Doriți să aflați mai multe despre ceea ce facem cu orice informații pe care le colectăm? Consultați Notificarea privind confidențialitatea în întregime. TABEL DE CONȚINUT 1. CE INFORMAȚII COLECTĂM? 2. CUM PRELUCRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ? 3. PE CE TEMEIURI JURIDICE NE BAZĂM PENTRU A PRELUCRA INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL? 4. CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE DVS. CU CARACTER PERSONAL? 5. UTILIZĂM MODULE COOKIE ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE? 6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ? 7. COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI? 8. CARE SUNT DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ LA CONFIDENȚIALITATE? 9. CONTROALE PENTRU CARACTERISTICILE DO-NOT-TRACK 10. FACEM ACTUALIZĂRI LA ACEASTĂ NOTIFICARE? 11. CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA ACEASTĂ NOTIFICARE? 12. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DUMNEAVOASTRĂ? 1. CE INFORMAȚII COLECTĂM? Informații cu caracter personal pe care ni le furnizați Pe scurt: Colectăm informații personale pe care ni le furnizați. Colectăm informații cu caracter personal pe care ni le furnizați în mod voluntar atunci când vă înregistrați în Servicii, vă exprimați interesul de a obține informații despre noi sau despre produse și Serviciile noastre, când participați la activități în cadrul Serviciilor sau în alt mod atunci când ne contactați. Informații personale furnizate de dumneavoastră. Informații personale pe care le colectăm depind de contextul interacțiunilor dvs. cu noi și cu Serviciile, de alegerile pe care le faceți și de produsele și caracteristicile pe care le utilizați. Informațiile personale pe care le colectăm pot include următoarele: - nume - număr de telefon - adresă de e-mail - adresă poștale - nume de utilizator - parole - adresă de facturare - număr de carduri de debit/credit Informații sensibile. Nu prelucrăm informații sensibile. Date de plată. Putem colecta datele necesare pentru procesarea plății dacă alegeți să efectuați achiziții, cum ar fi numărul instrumentului de plată și codul de securitate asociat instrumentului de plată. Toate datele de plată sunt gestionate și stocate de Eu Platesc. Puteți găsi linkul (linkurile) către notificarea (notificările) lor privind confidențialitatea aici: https://www.euplatesc.ro/acasa/politica-de-confidentialitate/. Toate informațiile personale pe care nici le furnizați trebuie să fie adevărate, complete și exacte și trebuie să ne notificați cu privire la orice modificare a acestor informații personale. Informații colectate automat Pe scurt: Unele informații - cum ar fi adresa dvs. de Internet Protocol (IP) și/sau caracteristicile browserului și dispozitivului - sunt colectate automat atunci când vizitați Serviciile noastre. Colectăm automat anumite informații atunci când vizitați, utilizați sau navigați prin Servicii. Aceste informații nu dezvăluie identitatea dvs. specifică (cum ar fi numele dvs. sau informațiile de contact), dar pot include informații despre dispozitiv și utilizare, cum ar fi adresa IP, caracteristicile browserului și ale dispozitivului, sistemul de operare, preferințele lingvistice, URL-urile de trimitere, numele dispozitivului, țara, locația, informații despre cum și când utilizați Serviciile noastre și alte informații tehnice. Aceste informații sunt necesare în primul rând pentru a menține securitatea și funcționarea Serviciilor noastre, precum și în scopurile noastre interne de analiză și raportare. Ca multe întreprinderi, colectăm informații și prin intermediul modulelor cookie și al tehnologiilor similare. Informațiile pe care le colectăm includ: - Data de jurnal și de utilizare. Datele de jurnal și de utilizare sunt informații legate de servicii, diagnosticare, utilizare și performanță pe care serverele noastre le colectează automat atunci când accesați sau utilizați Serviciile noastre și pe care le înregistrăm în fișiere de jurnal. În funcție de modul în care interacționați cu noi, aceste date de jurnal pot include adresa dvs. IP, informații despre dispozitiv, tipul de browser și setările și informațiile despre activitatea dvs. în cadrul Serviciilor (cum ar fi ștampilele de date/oră asociate cu utilizarea dvs., paginile și fișierele vizualizate, căutările și alte acțiuni pe care le întreprindeți, cum ar fi caracteristicile pe care le utilizați), informații despre evenimentele dispozitivului (cum ar fi activitatea sistemului, rapoartele de eroare (denumite uneori „crash dumps”) și setările hardware). - Data despre dispozitiv. Colectăm data despre dispozitiv, cum ar fi informații despre computerul, telefonul, tableta sau alt dispozitiv pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciile. În funcție de dispozitivul utilizat, aceste date ale dispozitivului pot include informații precum adresa dvs. IP (sau serverul proxy), numerele de identificare ale dispozitivului și aplicației, locația, tipul de browser, modelul hardware, furnizorul de servicii de internet și/sau operatorul de telefonie mobilă, sistemul de operare și informațiile privind configurarea sistemului. - Date de localizare. Colectăm date de localizare, cum ar fi informații despre locația dispozitivului dumneavoastră, care pot fi precise sau imprecise. Cantitatea de informații pe care le colectăm depinde de tipul și setările dispozitivului pe care îl utilizați pentru a accesa serviciile. De exemplu, putem utiliza GPS și alte tehnologii pentru a colecta date de geolocalizare care ne indică locația dvs. curentă (pe baza adresei dvs. IP). Puteți opta să nu ne permiteți să colectăm aceste informații fie refuzând accesul la informații, fie dezactivând setările de localizare de pe dispozitivul dvs. Cu toate acestea, dacă alegeți să renunțați, este posibil să nu puteți utiliza anumite aspecte ale Serviciilor. Google API Utilizarea de către noi a informațiilor primite de la API-urile Google va respecta Politica privind datele utilizatorilor serviciilor Google API, inclusiv cerințele privind utilizarea limitată. 2. CUM PRELUCRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ? Pe scurt: Prelucrăm informațiile dvs. pentru a furniza, îmbunătăți și administra Serviciile noastre, pentru a comunica cu dvs., pentru securitate și prevenirea fraudelor și pentru a respecta legea. De asemenea, putem prelucra informațiile dumneavoastră în alte scopuri, cu consimțământul dumneavoastră. Prelucrăm informațiile dvs. personale din diverse motive, în funcție de modul în care interacționați cu Serviciile noastre, inclusiv: - Pentru a facilita crearea și autentificarea contului și pentru a gestiona în alt mod conturile de utilizator. Putem prelucra informațiile dvs. pentru a vă putea crea și conecta la contul dvs. precum și pentru a vă menține contul în stare de funcționare. - Pentru a furniza și a facilita furnizarea de servicii către utilizator. Putem prelucra informațiile dumneavoastră pentru a vă furniza serviciul solicitat. - Pentru a răspunde la solicitările utilizatorilor/oferirea de asistență utilizatorilor. Putem prelucra informațiile dvs. pentru a răspunde solicitărilor dvs. și pentru a rezolva eventualele probleme pe care le-ați putea avea cu serviciul solicitat. - Pentru a vă trimite informații administrative. Putem prelucra informațiile dumneavoastră pentru a vă trimite detalii despre produsele și serviciile noastre, modificări ale termenilor și politicile noastre și alte informații similare. - Pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile. Putem prelucra informațiile dvs. pentru a vă îndeplini și gestiona comenzile, plățile, retururile și schimburile efectuate prin intermediul serviciilor. - Pentru a permite comunicarea de la utilizator la utilizator. Putem prelucra informațiile dumneavoastră dacă alegeți să utilizați oricare dintre ofertele noastre care permit comunicarea cu un alt utilizator. - Pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când este necesar pentru a salva sau proteja interesul vital al unei persoane, cum ar fi pentru a preveni un prejudiciu. 3. PE CE TEMEIURI JURIDICE NE BAZĂM PENTRU A VĂ PRELUCRA INFORMAȚIILE? Pe scurt: Prelucrăm informațiile dvs. cu caracter personal numai atunci când considerăm că este necesar și avem un motiv legal valabil (adică temeiul juridic) pentru a face acest lucru în conformitate cu legislația aplicabilă, cum ar fi cu consimțământul dvs., pentru a respecta legile, pentru a vă furniza servicii pentru a încheia sau a ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a vă proteja drepturile sau pentru a ne îndeplini interesele comerciale legitime. Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și UK GDPR ne solicită să explicăm bazele juridice valide pe care ne bazăm pentru a prelucra informațiile dvs. personale. Ca atare, ne putem baza pe următoarele temeiuri juridice pentru a prelucra informațiile dvs. personale: - Consimțământ. Putem prelucra informațiile dvs. dacă ne-ați dat permisiunea (adică consimțământul) de a utiliza informațiile dvs. personale într-un anumit scop. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment. Aflați mai multe despre retragerea consimțământului dumneavoastră. - Executarea unui contract. Putem prelucra informațiile dvs. cu caracter personal atunci când considerăm că este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale față de dvs., inclusiv furnizarea serviciilor noastre sau la cererea dvs. înainte de a încheia un contract cu dvs. - Obligații legale. Putem prelucra informațiile dvs. atunci când considerăm că este necesar pentru respectarea obligațiilor noastre legale, cum ar fi cooperarea cu un organism de aplicare a legii sau cu o agenție de reglementare, exercitarea sau apărarea drepturilor noastre legale sau divulgarea informațiilor dvs. ca probe în litigiile în care suntem implicați. - Interese vitale. Putem prelucra informațiile dumneavoastră în cazul în care considerăm că este necesar să vă protejăm interesele vitale sau interesele vitale ale unei terțe părți, cum ar fi situațiile care implică amenințări potențiale la adresa siguranței oricărei persoane. 4. CÂND ȘI CU CINE ÎMPĂRTĂȘIM INFORMAȚIILE DVS. PERSONALE? Pe scurt: Putem partaja informații în situațiile specifice descrise în această secțiune și/sau cu următoarele părți terțe. Furnizori, consultanți și alți furnizori terți de servicii. Putem partaja datele dvs. cu vânzători, furnizori de servicii, contractori sau agenți terți („părți terțe”) care prestează servicii pentru noi sau în numele nostru și care au nevoie de acces la astfel de informații pentru a-și desfășura activitatea respectivă. Avem contract în vigoare cu terții noștri, care sunt concepute pentru a ajuta la protejarea informațiilor dvs. personale. Aceasta înseamnă că ei nu pot face nimic cu informațiile dvs. cu caracter personal decât dacă noi i-am instruit să facă acest lucru. De asemenea, aceștia nu vor partaja informații dvs. personale cu nicio altă organizație în afară de noi. Aceștia se angajează, de asemenea, să protejeze datele pe care le dețin în numele nostru și să le păstreze pentru perioada pe care o solicităm. Părțile terțe cu care putem partaja informații cu caracter personal sunt după cum urmează: - Publicitate, marketing direct și generare de lead-uri Google AdSense și Bing Ads - Furnizori de servicii AI OpenAI - Permite utilizatorilor să se conecteze la conturile lor terțe Cont Dropbox, cont Facebook, cont Google, cont Instagram, cont LinkedIn, cont PayPal, cont Pinterest și cont Youtube - Servicii de cloud computing Google Cloud Platform - Optimizarea conținutului Integrare video YouTube și Google Site Search - Backup și securitate date Backup Dropbox și Google Drive - Optimizarea funcționalității și infrastructurii Term. io - Factură și facturare PayPal și Eu Platesc - Platforme de retargetare Google Ads Remarketing - Analiză web și mobilă Google Analytics și Google Ads De asemenea, este posibil să fim nevoiți să împărtășim informațiile dvs. personale în următoarele situații: - Transferuri de afaceri. Este posibil să partajăm sau să transferăm informațiile dvs. în legătură cu, sau în timpul negocierilor pentru, orice fuziune, vânzare de active ale companiei, finanțare sau achiziție a întregii noastre afaceri sau a unei părți a acesteia către o altă companie. - Atunci când utilizăm API-urile platformei Google Maps. Putem partaja informații dvs. cu anumite API-uri ale platformelor Google Maps (de exemplu, Google Maps API, Places API). Google Maps utilizează GPS, Wi-Fi și turnuri de telefonie mobilă pentru a estima locația dumneavoastră. GPS are o precizie de aproximativ 20 de metri, în timp ce Wi-Fi și turnurile de celule ajută la îmbunătățirea preciziei atunci când semnalele GPS sunt slabe, cum ar fi în interior. Aceste date ajută Google Maps să ofere indicații, dar nu sunt întotdeauna perfect precise. 5. UTILIZĂM MODULE COOKIE ȘI ALTE TEHNOLOGII DE URMĂRIRE? Pe scurt: Putem utiliza module cookie și alte tehnologii de urmărire pentru a colecta și stoca informațiile dvs. Putem utiliza modul cookie și tehnologii de urmărire similare (cum ar fi balize web și pixeli) pentru a colecta informații atunci când interacționați cu Serviciile noastre. Unele tehnologii de urmărire online ne ajută să menținem securitatea Serviciilor noastre și a contului dvs., să prevenim blocajele, să reparăm erori, să vă salvăm preferințele și să vă ajutăm cu funcțiile de bază ale site-ului. De asemenea, permitem terților și furnizorilor de servicii să utilizeze tehnologii de urmărire online pe Serviciile noastre pentru analiză și publicitate, inclusiv pentru a ajuta la gestionarea și afișarea reclamelor, pentru a adapta reclamele la interesele dvs. sau pentru a trimite memento-uri privind coșul de cumpărături abandonat (în funcție de preferințele dvs. de comunicare). Terțele părți și furnizorii de servicii își folosesc tehnologia pentru a furniza publicitate despre produse și servicii adaptate intereselor dvs. care pot apărea fie pe Serviciile noastre, fie pe alte site-uri web. Informații specifice despre modul în care utilizăm astfel de tehnologii și despre modul în care puteți refuza anumite cookie-uri sunt prezentate în Notificarea noastră privind cookie-urile. Google Analytics Putem partaja informații dvs. cu Google Analytics pentru a urmări și analiza utilizarea Serviciilor. Caracteristicile de publicitate Google Analytics pe care le putem utiliza includ: Remarketing cu Google Analytics. Pentru a renunța la a fi urmărit de Google Analytics în cadrul Serviciilor, vizitați https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Puteți renunța la Funcțiile de publicitate Google Analytics prin intermediul Setărilor anunțurilor și Setărilor anunțurilor pentru aplicațiile mobile. Alte modalități de renunțare includ http://optout.networkadvertising.org/ și http://www.networkadvertising.org/mobile-choice. Pentru mai multe informații despre practicile de confidențialitate ale Google, vă rugăm să vizitați pagina Google Privacy & Terms. 6. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE DUMNEAVOASTRĂ? Pe scurt: Păstrăm informațiile dvs. atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile descrise în prezenta Notificare privind confidențialitatea, cu excepția cazului în care legea prevede altfel. Vom păstra informațiile dvs. cu caracter personal doar atâta timp cât este necesar pentru scopurile prezentate în această Notificare privind confidențialitatea, cu excepția cazului în care o perioadă de păstrare mai lungă este cerută sau permisă de lege (cum ar fi cerințele fiscale, contabile sau alte cerințe legale). Niciun scop din prezenta notificare nu ne va solicita să păstrăm informațiile dvs. personale pentru o perioadă mai lungă decât perioada în care utilizatorii au un cont la noi. Atunci când nu avem nicio nevoie profesională legitimă de a prelucra informațiile dvs. cu caracter personal, fie vom șterge sau anonimiza aceste informații, fie, dacă acest lucru nu este posibil (de exemplu, deoarece informațiile dvs. cu caracter personal au fost stocate în arhive de rezervă), atunci vom stoca în siguranță informațiile dvs. cu caracter personal și le vom izola de orice prelucrare ulterioară până când ștergerea este posibilă. 7. COLECTĂM INFORMAȚII DE LA MINORI? Pe scurt: Nu colectăm cu bună știință data de la copii sub 18 ani și nu le comercializăm. Nu colectăm, nu solicităm data de la sau nu comercializăm în mod conștient către copii sub 18 ani și nici nu vindem în mod conștient astfel de informații personale. Prin utilizarea Serviciilor, declarați că aveți cel puțin 18 ani sau că sunteți părintele sau tutorele unui astfel de minor și că sunteți de acord cu utilizarea Serviciilor de către un astfel de minor dependent. Dacă aflăm că au fost colectate informații cu caracter personal de la utilizatori cu vârsta mai mică de 18 ani, vom dezactiva contul și vom lua măsurile rezonabile pentru a șterge prompt aceste date din înregistrările noastre. Dacă luați cunoștință de orice dată pe care le-am colectat de la copii sub 18 ani, vă rugăm să ne contactați la office@logisticshop.ro. 8. CARE SUNT DREPTURILE DVS. DE CONFIDENȚIALITATE? Pe scurt: În unele regiuni, cum ar fi Spațiul Economic European (SEE), Regatul Unit (UK) și Elveția, aveți drepturi care vă permit un acces și un control mai mare asupra informațiilor dvs. personale. Puteți revizui, modifica sau închide contul dvs. în orice moment, în funcție de țara, provincia sau statul dvs. de reședință. În unele regiuni (cum ar fi SEE, Regatul Unit și Elveția), aveți anumite drepturi în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor. Acestea pot include dreptul (i) de a solicita accesul și de a obține o copie a informațiilor dvs. cu caracter personal, (ii) de a solicita rectificarea sau ștergerea; (iii) de a restricționa prelucrarea informațiilor dvs. cu caracter personal; (iv) dacă este cazul, la portabilitatea datelor; și (v) de a nu fi supus procesului decizional automatizat. În anumite circumstanțe, puteți avea, de asemenea, dreptul de a vă opune prelucrării informațiilor dvs. cu caracter personal. Puteți face față o astfel de solicitare contactându-ne prin intermediul datelor de contact furnizate în secțiunea „CUM NE POȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEST ANUNȚ?” de mai jos. Vom lua în considerare și vom da curs oricărei solicitări în conformitate cu legislația aplicabilă privind protecția datelor. Dacă vă aflați în SEE sau în Regatul Unit și credeți că prelucrăm în mod ilegal informațiile dvs. cu caracter personal, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la autoritatea pentru protecția datelor din statul membru sau la autoritatea pentru protecția datelor din Regatul Unit. Dacă vă aflați în Elveția, puteți contacta Comisarul federal pentru protecția datelor și informațiilor. Retragerea consimțământului dumneavoastră: Dacă ne bazăm pe consimțământul dumneavoastră pentru a vă prelucra informațiile cu caracter personal, aveți dreptul să vă retrageți consimțământul în orice moment. Vă puteți retrage consimțământul în orice moment, contactându-ne folosind datele de contact furnizate în secțiunea „CUM NE POȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEST ANUNȚ?” de mai jos sau actualizându-vă preferințele. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării înainte de retragere și nici nu va afecta prelucrarea informațiilor dvs. cu caracter personal efectuată pe baza unor motive legale de prelucrare, altele decât consimțământul. Renunțarea la comunicările de marketing și promoționale: Vă puteți dezabona oricând de la comunicările noastre de marketing și promoționale făcând clic pe link-ul de dezabonare din e-mailurile pe care vi le trimitem sau contactându-ne folosind detaliile furnizate în secțiunea „CUM NE POȚI CONTACTA ÎN LEGĂTURĂ CU ACEST ANUNȚ?” de mai jos. Veți fi astfel eliminat din listele de marketing. Cu toate acestea, este posibil să comunicăm în continuare cu dumneavoastră - de exemplu, pentru a vă trimite mesaje legate de servicii care sunt necesare pentru administrare și utilizarea contului dumneavoastră, pentru a răspunde solicitărilor de servicii sau în alte scopuri care nu sunt de marketing. Informații despre cont Dacă doriți în orice moment să revizuiți sau să modificați informațiile din contul dvs. sau să vă închideți contul, puteți: - Conectați-vă la setările contului dvs. și actualizați contul dvs. de utilizator. La solicitarea dvs. de a vă închide contul, vă vom dezactiva sau șterge contul și informațiile din bazele noastre de dată activă. Cu toate acestea, este posibil să păstrăm anumite informații în fișierele noastre pentru a preveni frauda, a depana problemele, a ajuta la orice investigații, a aplica termenii noștri legali și/sau a respecta cerințele legale aplicabile. Cookie-uri și tehnologii similare: Majoritatea browserelor web sunt setate să accepte cookie-uri în mod implicit. Dacă preferați, puteți alege, de obicei, să vă setați browserul pentru a elimina modulele cookie și pentru a respinge modulele cookie. Dacă alegeți să eliminați cookie-urile sau să le respingeți, acest lucru ar putea afecta anumite caracteristici sau servicii ale Serviciilor noastre. Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la drepturile dumneavoastră de confidențialitate, ne puteți trimite un e-mail la office@logisticshop.ro. 9. CONTROALE PENTRU FUNCȚIILE DO-NOT-TRACK Majoritatea browserelor web și unele sisteme de operare mobile și aplicații mobile includ o funcție sau o setare Do-Not-Track („DNT”) pe care o puteți activa pentru a semnala preferința dvs. de confidențialitate de a nu fi monitorizate și colectate data despre activitățile dvs. de navigare online. În acest stadiu, nu a fost finalizat niciun standard tehnologic uniform pentru recunoașterea și implementarea semnalelor DNT. Prin urmare, în prezent nu răspundem la semnalele DNT ale browserului sau la orice alt mecanism care comunică în mod automat opțiunea dvs. de a nu fi urmărit online. Dacă se adoptă un standard pentru urmărirea online pe care trebuie să îl respectem în viitor, vă vom informa cu privire la această practică într-o versiune revizuită a prezentei Notificări privind confidențialitatea. 10. FACEM ACTUALIZĂRI ALE ACESTEI NOTIFICĂRI? Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare după cum este necesar pentru a rămâne în conformitate cu legile relevante. Putem actualiza această Notificare privind confidențialitatea din când în când. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată „Revizuit” actualizată în partea de sus a acestei Notificări privind confidențialitatea. În cazul în care efectuăm modificări importante ale prezentei Notificări privind confidențialitatea, vă putem notifica fie prin afișarea la loc vizibil a unei notificări cu privire la aceste modificări, fie prin trimiterea directă a unei notificări. Vă încurajăm să consultați frecvent această Notificare privind confidențialitatea pentru a fi informat cu privire la modul în care vă protejăm informațiile. 11. CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA ACEASTĂ NOTIFICARE? Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la această notificare, ne puteți trimite un e-mail la office@logisticshop.ro sau ne puteți contacta prin poștă la adresa Logistic Shop SRL Sos Panduri 60-62, Bloc A, sc 2, ap 16 Bucuresti, Bucuresti 056655 Romania 12. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DUMNEAVOASTRĂ? În funcție de legile aplicabile din țara dumneavoastră, este posibil să aveți dreptul de a solicita acces la informațiile cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră, detalii despre modul în care le-am prelucrat, corectarea inexactităților sau ștergerea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal. De asemenea, este posibil să aveți dreptul de a vă retrage consimțământul cu privire la prelucrarea de către noi a informațiilor dumneavoastră cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi limitate în anumite circumstanțe de legislația aplicabilă. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. cu caracter personal, vă rugăm să completați și să trimiteți o cerere de acces la date.

11. FACEM ACTUALIZĂRI ALE ACESTEI NOTIFICĂRI?

Pe scurt: Da, vom actualiza această notificare după cum este necesar pentru a rămâne în conformitate cu legile relevante.

Putem actualiza din când în când această Notificare privind confidențialitatea. Versiunea actualizată va fi indicată printr-o dată „Revizuit” actualizată în partea de sus a acestei Notificări privind confidențialitatea. În cazul în care efectuăm modificări importante ale prezentei Notificări privind confidențialitatea, vă putem notifica fie prin afișarea la loc vizibil a unei notificări cu privire la aceste modificări, fie prin trimiterea directă a unei notificări. Vă încurajăm să consultați frecvent această Notificare privind confidențialitatea pentru a fi informat cu privire la modul în care vă protejăm informațiile.

12. CUM NE PUTEȚI CONTACTA CU PRIVIRE LA ACEASTĂ NOTIFICARE?

Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la această notificare, ne puteți trimite un e-mail la office@logisticshop.ro sau ne puteți contacta prin poștă la adresa:

Logistic Shop SRL

Sos Panduri 60-62, Bloc A, sc 2, ap 16

Bucuresti, Bucuresti 056655

România

13. CUM PUTEȚI REVIZUI, ACTUALIZA SAU ȘTERGE DATELE PE CARE LE COLECTĂM DE LA DUMNEAVOASTRĂ?

Pe baza legilor aplicabile din țara dumneavoastră, este posibil să aveți dreptul de a solicita acces la informațiile personale pe care le colectăm de la dumneavoastră, detalii despre modul în care le-am prelucrat, corectarea inexactităților sau ștergerea informațiilor dumneavoastră personale. De asemenea, este posibil să aveți dreptul de a vă retrage consimțământul cu privire la prelucrarea de către noi a informațiilor dumneavoastră cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi limitate în anumite circumstanțe de legislația aplicabilă. Pentru a solicita revizuirea, actualizarea sau ștergerea informațiilor dvs. cu caracter personal, vă rugăm să completați și să trimiteți o cerere de acces la date.